cropped-yeadim-GPJ.png

אבחון קשב ממוחשב MOXO

הפרעת קשב (ADHD) היא הפרעה, שבאה לידי ביטוי בקשיים ביצועיים.

ילד הסובל מההפרעה יתקשה לבצע מטלות או לעמוד בדרישות מצד הסביבה. לכן פעמים רבות מבחינים בהפרעה לראשונה, כאשר נכנסים למערכת חדשה, כגון: גן הילדים, בית ספר, או מקום עבודה חדש (מבוגר).

מכיוון שההפרעה באה לידי ביטוי בביצוע, אחת מהדרכים המקובלות לאבחן את קיומה של הפרעת קשב היא לבדוק את ביצועיו של הנבדק, תוך כדי ביצוע משימות הדורשות קשב וריכוז.

מבדק ממוחשב מסוג (CPT (Continues Performance Test, הבודק את ביצועי הנבדק בצורה מדידה ואובייקטיבית וללא צורך ב"תיווך", יכול לשמש כלי עזר משמעותי וחיוני, כחלק מתהליך האבחון של הפרעת קשב.

מבחן MOXO™בוחן ומגדיר את ביצועי הנבדק על-פי מרכיבי הפרעת הקשב: קשב, היפראקטיביות, אימפולסיביות ותזמון. הנבדק מקבל הערכת ADHD באמצעות פרופיל קשב אישי מדויק, המציג את נקודות החוזק והחולשה שלו. הפרופיל האישי מאפשר לאיש המקצוע להבין טוב יותר את מקורות ההפרעה, להתאים את הטיפול הנכון ואף להעריך לאחר פרק זמן את אפקטיביות הטיפול.

 

הערך המוסף של מבדק ה- MOXO ככלי עזר מדעי בתהליך אבחון הפרעת קשב:

  1. אובייקטיביות: תוצאות אובייקטיביות חיוניות לקבלת תמונה כוללת ושלמה.
  2. מדיד ומדויק: מודד ערכים בצורה כמותית ומדויקת.
  3. בניית פרופיל קשבי: ממפה ומבודד את תפקודי הקשב של הנבדק.
  4. נורמה: השוואה מיידית של תוצאות הפרופיל הקשבי לנורמה ישראלית ובינלאומית עדכנית.
  5. ביצוע תחת מסיחים: ניטור ביצוע תחת סביבות שונות, המאפשר בדיקה של ביצועי הנבדק בכל אחד מהמדדים תחת מסיחים חזותיים (ויזואליים), שמיעתיים (אודיטוריים) ומשולבים, המדמים סביבות שונות. לתוצאות הבדיקה ערך טיפולי רב, מכיוון שהן מספקות מידע נרחב על יכולות הביצוע האישיות והייחודיות של כל נבדק.
  6. הערכה טיפולית: המבדק, שתוצאותיו מתקבלות בערכים מדידים, מאפשר מעקב אחרי טיפולים שונים ובדיקת האפקטיביות הטיפולית בצורה פשוטה וברורה.
  7. תוצאות מיידיות: תוצאות המבדק זמינות מייד עם סיומו והן פשוטות וברורות.

צרו קשר

נשמח לשמוע מכם

צור קשר ישיר

לכל שאלה או בקשה

מס' טלפון
073-780-2449

השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

תפריט נגישות